Strategie

- ken de klant;    

We moeten ervoor zorgen dat we onze klant kennen en weten wat zij wil. Luisteren is hierbij een zeer belangrijk aspect. Dit wordt in de markt nog wel eens vergeten.

- kijk door de bril van de klant van onze klant;    

Veel van onze klanten hebben zelf ook klanten. Iedereen binnen ons bedrijf moet bij zijn werkzaamheden ook nadenken over de gevolgen van de werkzaamheden voor de klant van onze klant. Overlast moet zoveel mogelijk beperkt worden.

- herken potentiële klanten;    

We blijven ook continu op zoek naar nieuwe klanten. Kennis van de markt is hierbij zeer belangrijk.

- dienstverlening;    

Door het continu aanbieden van onze dienstverlening moeten we ervoor zorgen dat we in alle fasen van het bouwproces betrokken zijn. Alleen door continu op zoek te zijn naar kennis en opleiding hoog in het vaandel te hebben kunnen we onze dienstverlening op peil houden.

- eigenontwikkeling;    

Het zelf ontwikkelen van projecten kan bijdragen in een continue werkvoorraad.